Etsitään hoitajaa/hoitohevosta

YKSITYISILLE ihmisille tarkoitettu osta/myy/vaihda palsta. Tavarat, tarvikkeet, eläimet jne.

Etsitään hoitajaa/hoitohevosta

ViestiKirjoittaja piitpoot » Su Maalis 17, 2013 10:40 am

Tänne voi kirjoitella, jos hevonen etsii ihmistä tai ihminen hevosta :D Tuolta toisesta ketjusta bongasin ilmiön, ettei toisinhevostelijoille meinaa löytyä hoitohevosia, jospa täältä kautta löytysi uusia hevos -ja/tai ihmisystäviä.

Kopioinpa siis oman tekstini keskustelusta:
Meille saa (Heinola-Mikkeli välimaastossa ollaan) tulla toisinhevostelemaan sh-tammalla, mikäli haluaa, edellytys vain, ettei hevosta, naapureiden omaisuutta tai omia paikkoja hajoteta yksin tai hevosen kanssa :D. Raaka vielä ratsastaessa, tarvitsee ihmisen joka osaa lukea, mitä hevonen milloinkin tarvitsee, koska hiukka läheisriippuvainen. Pitää siis kyetä näyttämään, että voi olla rauhassa vaikka ahdistaa, kun hänen omat aivonystyränsä ylikuumenevat... ;) Rakastaa huomiota ja todella fiksu hevoinen. Valaistu kenttä ja hyvät maastot. Hyvät vinkit käsittelyn suhteen otan itsekin vastaan, koska välillä tulee sokeaksi omalle toiminnalleen, vaikka voisi tehdä asioita paremmin.
En itse sinänsä ole mikää toisinhevostelija muulla tavalla kuin että sekoittelen eri tyylejä sen mukaan mikä itselleni näyttää parhaiten "sopivan" = hevonen vaikuttaa ymmärtävän, mitä tarkoitan, saa ilmaista välillä itseään ja luonnettaan, sekä harrastaminen on turvallista. Omaa päätään meillä asuvat karvakorvat saavat käyttää, olla välillä vapaana ja ilmaista mielipiteitään yms. mutta tosipaikan tullen käytöksen päätän minä, koska mielestäni hevonen on turhan iso leikkikaveri ihmiselle. Avoimena silti muittenkin ajatusmaailmalle, jos joku muu osaa paremmin/hevosystävällisemmin kommunikoida hevosteni kanssa, mielellään itsekin oppisin samaa.
Viimeksi muokannut piitpoot päivämäärä Ke Maalis 20, 2013 5:22 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
piitpoot

Re: Etsitään hoitajaa/hoitohevosta

ViestiKirjoittaja M-H » Ma Maalis 18, 2013 1:46 pm

Muutin tiedotteeksi ja muokkasin hieman aloitusviestiä.

Itse asiaan:
EteläPohjanmaa/Satakunta rajalla (karvia) majailee pari heppaa joiden kanssa saa tulla touhuamaan. Kenttä löytyy.
Sellanen miinus', että omistaja on melko tarkka mitenkä hevosten kanssa touhutaan ja puuttuu kyllä 'kaltoinkohteluun' nopeasti ja tiukasti. Eli pitkälti myway or highway tyyli.
Toisenkautta oppimaan halukkaita on valmista opettamaan asian suhteen ;)
Kuva
M-H
Site Admin

ViestiKirjoittaja Koo » Ma Maalis 18, 2013 3:28 pm

Uusi ilmo toisella sivulla.
Viimeksi muokannut Koo päivämäärä La Elo 02, 2014 3:52 am, muokattu yhteensä 3 kertaa
Koo

ViestiKirjoittaja Emili » Ma Maalis 18, 2013 3:57 pm

hepat lähtee monttuun joten poistin viestini
Viimeksi muokannut Emili päivämäärä Pe Loka 11, 2013 9:42 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Emili

ViestiKirjoittaja TarKa » Ma Maalis 18, 2013 5:01 pm

En saanut viestiä kokonaan poistettua, on nyt sit muokattu näin...
Viimeksi muokannut TarKa päivämäärä Pe Loka 31, 2014 8:12 am, muokattu yhteensä 1 kerran
TarKa

ViestiKirjoittaja MiaMy » Ma Maalis 18, 2013 5:41 pm

Lempäälän Kuljussa (Ideaparkille 2 km, Kuljun kartanolle reilu kilsa) olisi kaksi hevosta vailla hoitajaa, maastakäsittelijää, rapsuttajaa ja silloin tällöin ratsastajaa.
Tallivuoroihin pääsisi täällä myös osallistumaan, eli ihan kaikkia hevosteluun liittyviä tehtäviä pääsisi tekemään.

Etsinnässä rauhallinen ihminen, joka viihtyy hevosten parissa ja nauttii niiden kanssa touhuamisesta. Ratsastus ei ole meillä se
tärkein juttu, vaan läsnäolo ja kommunikointi hevosten kanssa. Toki saa liikuttaakin jos taidot riittävät, varsinkin jos
tallivuoroja haluat tehdä, niin silloin ratsastusta olisi "vaivanpalkkana". :)

Meillä on pieni vaatimaton 3 hevosen siirtotalli hienolla paikalla mutta silti lähellä asutusta. Maastoon pääsee kotipihasta ja lähistöllä on kenttä, jota
voi vuokrata. Bussipysäkki noin reilun kilsan päässä.

Molemmat kilttejä, herkkiä ja sosiaalisia. Toinen ratsutamma 8 v. maastovarma ja todella mukava ratsu ja toinen heinäkuussa 3 v. täyttävä nuori neiti.

Laita viestiä jos kiinnostuit.

aavalaakso@gmail.com
MiaMy

ViestiKirjoittaja Tuuru » Ma Maalis 18, 2013 5:56 pm

Täältäkin löytyisi heppa jota saa tulla hoitelemaan. Kyseessä on siis 10-vuotias suokki ruuna, mieleltään enempi varsa kuin tuo 10 vuotta. Ratsastusta en tässä vaiheessa voi edes tarjota, koska hevonen on vasta koulutuksessa enkä tämän takia vielä halua antaa sitä muille. Myöhemmin sekin voi olla mahdollista riippuen ihmisestä. Tässä vaiheessa kuitenkin olisi tärkeämpää kaikenlainen puuhastelu, taluttelu ja harjaaminen. Maastakäsin saa touhuta kaikkea mitä vaan keksii.
Heppa asustelee Oulaisten lähialueella.
Tuuru

ViestiKirjoittaja Tanija » Ma Huhti 22, 2013 12:52 am

Etsitän hoitohevosta Lahden lähettyviltä

Muutan kesäksi Lahteen ja olen käytännössä päivät täysin vapaana etäopiskelun ansiosta. Kaipaisin kovasti rentoa hevostelua mukavalla tallilla. Mieluisimpana koen maastoilun hyvissä maastoissa ja hevoselle temppujen opettamisen. Ratsastaminen ei kuitenkaan ole alkuunkaan pääasia, vaan rento oleilu ja touhuaminen hevosen kanssa. Toivoisin, että tallille olisi mahdollista ottaa oma koira mukaan, jotta saan samalla totutettua toista koiraani hevosiin. Myös maastoretket hevosen omistajan ratsastaessa ja koiraa mukana kävelyttäen ovat tervetullutta ajanviettoa. Hevosen toivoisin siis olevan tottunut koiriin.

Yhteydenottoja tai kysymyksiä saa laittaa YV:llä.
Tanija

ViestiKirjoittaja KMS » Ti Huhti 30, 2013 10:58 am

En niinkään etsi hoitohevosta (tai, no sitäkin) vaan vuokrahevosta tai hevosystävällistä tallia, missä voisi ratsastaa

Löysin tämän keskustelupalstan aivan äskettäin, ja nyt olen aivan innostunut tästä sivustosta ja ”samanmielisistä” ihmisistä . Ehkä te täällä osaisitte suositella mukavaa tallia pääkaupunkiseudulla (itse asun Espoossa)?

Minulla on ollut jo runsaan vuoden ajan etsinnässä mukava ja hevosystävällinen talli pk-seudulla. Ongelmaksi on muodostunut se, että minulla ei ole autoa, joten tämän tallin pitäisi olla sellaisessa paikassa, minne pääsisi julkisilla. Josta pääsenkin toiseen kysymykseen – jos joku teistä käy jollakin mukavalla tallilla (mikä sijaitsee bussireittejä ajatellen hankalassa paikassa), onko mahdollista päästä tallille kimppakyydillä?

Tai löytyisikö yksityistallia, josta voisi vuokrata hevosen?

Harrastin lapsena ratsastusta ja nyt aikuisiällä aloitin harrastuksen uudelleen noin 5-6 vuotta sitten. Hevoset ja ratsastus on hieno harrastus, mutta alan olla niin kyllästynyt ns. tavallisten ratsastuskoulujen toimintaan…

- K.
KMS

ViestiKirjoittaja Kerppa » To Kesä 13, 2013 2:02 pm

Poistaisiko joku tämän viestin?
Viimeksi muokannut Kerppa päivämäärä Su Syys 01, 2013 5:31 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Ikuinen poniratsastaja ja kahden (tulevan) poniratsastajan äiti, aloittelee toisinhevostelun uutta kierrosta uuden ponin kera..

http://nuorenajaksaa.blogspot.com - blogissa ruoditaan poneilua ja koirien kanssa tekemisiä
Kerppa

ViestiKirjoittaja ghostrider » Ke Heinä 03, 2013 3:01 pm

Etsin tositarkoituksella hevosystävää tampereen seudulta.
Kiinostukseni on viimepäivinä kääntynyt lännenratsastuksen pariin, mutta lh-hengessä. Iso plussa olisi jos hevosen kanssa olisi mahdollisuus päästä kokeilemaan tätäkin puolta. (Itsekin vasta lajiin hurahtanut! ) Peruskoulutuuppaaminen ja esteet ei niinkään kiinnosta. Maastoilen ja ratsastelen ilman suorituspaineita mielummin. Tavoitteena ratsastamisessani ja hevostelussani voisin pitää hyvän suhteen syntymistä hevoseen, ja toimimista hevosen kanssa niin, että molemmilla on mukavaa. Siis löytää oikeasti se sielunkumppani hevonen tai poni.

Kuolaimettomuus ja kengättömyys ovat tuttuja jo aiemmilta vuokrahevosilta.

Maastakäsin hommat ja ajaminen ovat myös sydäntä lähellä. Pikkuruinen aikuinen kun olen, sovin myös ponin selkään.

Autoa en osaa tai kortittomana edes saa käsitellä, joten olisi tärkeää että hevosen luokse pääsisi julkisilla suht helposti.

Ota yhteys vaikka aluksi yv:llä niin jutellaan tarkemmin.
ghostrider

ViestiKirjoittaja Ribesehl » Pe Heinä 05, 2013 3:36 am

Etsitään hevosta Rovaniemeltä (:

Hei!
Löysin vasta hiljattain tämän foorumin (ja olen tästä todella innoissani!), ja nyt keksin kysellä, josko löytyisi sopivaa toisinhevostelu-hevosystävää, jota vuokrata tai hoitaa, kun näin monta samanhenkistä hevosharrastajaa on koottu yhteen.
Eli olen muuttamassa opiskelemaan Rovaniemelle elokuussa, ja etsiskelen mahdollisuutta (mahdollisesti hoito- tai vuokrahevosta) jatkaa rakasta harrastusta ja elämäntapaa siellä - toisinhevostellen tietenkin parempi!

Olen 20 vuotta täyttävä nainen, ja olen käynyt kuusivuotiaasta asti säännöllisesti muutamalla eri ratsastuskoululla tunneilla, ja vaihto-oppilasvuoteni aikana Chilessä hypännyt esteitä täykkäreillä. Joku vuosi sitten kiinnostuin luonnollisemmasta tavasta ratsastaa ja olla hevosten kanssa, mutta ilman omaa hevosta on todella vaikea päästä toteuttamaan vaikkapa kengättömyyttä tai kuolaimettomuutta, kun isommat päätökset ovat tietysti omistajasta kiinni. Olipa hevosella kuolaimet tai ei, yritän kuitenkin tietysti aina kuunnella hevosta ja olla reilu ja kohdella kaikkia (niin hevosia kuin ihmisiäkin) tasa-arvoisesti.
Olen käsitellyt monia erilaisia hevosia, ja ehdin vuokrata erästä lämminveristä ex-ravuritammaa muutaman kuukauden ennen kuin muuton ja kesälomamatkan takia täytyi lopettaa. Olen kiinnostunut myös maastakäsittelystä ja muusta puuhailusta hevosten kanssa, en vain ratsastamisesta. En säikähdä tai suutu pienistä, ja esteet ja maastoilu ovat lempipuuhiani ratsastaessa, vauhtipää (vaikkakin vastuullinen sellainen) ja luonnonlapsi kun hieman olen.

Olen suht pienikokoinen (160 cm, 53 kg) joten ponikaan ei olisi ongelma, eikä minulla ole mitään vaatimuksia itse hevosen suhteen, muuta kuin että ratsastaa saisi edes säännöllisen epäsäännöllisesti.

Olisin todella kiitollinen, jos jotain sopivaa löytyisi, joten pistähän viestiä jos tiedät jonkun mahdollisuuden tai sinulla itselläsi olisi tarvetta hoitajalle tai liikuttajalle hevosellesi Rovaniemellä.

Terveisin Laura (:
Ribesehl

ViestiKirjoittaja Runotar » Su Syys 22, 2013 6:54 pm

Ihana ikioma hoitaja jo löytynyt, saa poistaa.
Viimeksi muokannut Runotar päivämäärä La Joulu 21, 2013 1:59 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Taivaallinen on se tuuli joka puhaltaa hevosen korvien välissä... Eiku?
Runotar

ViestiKirjoittaja Elanor » Pe Loka 11, 2013 9:25 am

...
Viimeksi muokannut Elanor päivämäärä Ke Joulu 11, 2013 3:31 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Elanor

ViestiKirjoittaja Boranoaidi » Ti Loka 15, 2013 11:18 am

Iisalmen Runnilla kaipaisi rapsuttelijaa ja liikuttajaa 17v suomenhevonen, 11v eestin ratsuponi ja 19v shettis. Kaikki ovat kuolaimettomia ja kengättömiä.

Suokki on entinen ravuri, ratsuksi koulutettu ja toiminut menneisyydessään myös tuntiheppana. Virkeä ja reipas herra. Kertoo hyvin kärkkäästi oman mielipiteensä joka asiaan. :D

Eestinponi on minun ensimmäinen ponini, ollut mammanmussukkana 6-vuotta. Erittäin viisas ja oman mielipiteensä kertova neitonen. Ratsastaessa harrastaa pukittelua joten olen tullut siihen tulokseen ettei tällä neidillä ratsasteta enää kuin käyntiä, pukittelee siis vain ravissa ja laukassa joten luulen sen aiheuttavan vähintäänkin epämukavuutta. Ajaa voi huoletta sitäkin enemmän. Tykkää puuhailla kaikkea ja olla menossa mukana. Todella helposti motivoitavissa ruualla.

Shettis tuli mulle reilu vuosi sitten. Jonkun verran sillä on ratsasteltu ja ajettukin nuoruudessaan mutta nyt on lähinnä "pihankoristeena". Tykkäisi varmasti enemmänkin puuhailusta, eityisesti kävelylenkeistä joilla saa maistella tienpientareilta kaikkea mahdollista. Hiukan orimainen koska ruunattu vasta pari vuotta sitten. Parhaiteen tulee toimeen lasten kanssa. :)

Ota yhteyttä säpöllä jos kiinnostuit!
mara_burana@hotmail.com
Together we can do anything
Boranoaidi

ViestiKirjoittaja Maiya » Pe Loka 18, 2013 2:04 pm

Kokeilen minäkin tätä kautta, josta ehkä helpommin löytyy samanhenkisiä hevosenpitäjiä eli hakusessa olisi "perheponi" kaveriksi lähellä Helsinkiä/Sipoosta tms. Meitä olisi täti-ihmisen lisäksi 4v. tyttö, joka satunnaisesti haluaa myös mukaan heppatouhuihin. Ihanne olisi sopiva tapaus meille molemmille tai sitten vain lapselle sopiva tai voihan minullekin ehdottaa puskaratsua. Kokemusta löytyy ja tallityöt onnistuu tai myös ihan rahallinen korvaus. Asumme Helsingissä ja autoa saan lainaksi. Myös muut eläinhoidokit tulee kysymykseen!

ritumaija at gmail.com
Maiya

ViestiKirjoittaja drewi » Ma Loka 21, 2013 10:52 am

Laitanpa tänne vielä ilmon :)

Haen siis Lahden läheltä heppakaveria itselleni, ratsastus ei ole välttämättömyys, kunhan pääsee tallin tuoksuun puuhaamaan.
Plussaa olisi jos löytyisi oppisopimuspaikka tai paikka minne voisin ottaa tyttäreni 4v. Mukaan silloin tällöin hevostelemaan.
Ehdota vaan rohkeasti kaikkea, mitään ei ole poissuljettumikä liittyy hevosteluun :D
drewi

KONTIOLAHTI: SH-ruuna liikuttajaa vailla

ViestiKirjoittaja Voikukka7 » Ke Loka 30, 2013 10:31 pm

Kontiolahden ja Juuan kuntien rajoilla, n. 50 km Joensuusta, 25 km Kontiolahdelta, 45 km Juuasta vuokrataan omalta tallilta 10v. SH-ruuna, sk. n. 145 cm. Ratsastukseen tai ajoon. Puskaratsutasoa, mutta hyvä ajaa. Maastovarma ja peloton. Kiltti, ei pukittele yms. Kengätön.
Pieni yksityistalli, oma hiekkakenttä, mutta olisi toivomus löytää säännöllinen maastoseura!
Toisinhevostelu-ajattelutapa varsin tervetullut. :)

Vuokraajan on pystyttävä hallitsemaan hevosen kaikissa askellajissa. Ikä väh. n. 16v., mieluiten yli 18v. Hp. 10€/kerta tai sovitaan kk-maksu tai annetaan ratsastaa ilmaiseksi apua vastaan.
Tallille pääsee myös julkisililla esim. Joensuusta, Kontiolahdelta tai Juuasta (haku 7-12 km kaukaisilta pysäkiltä tallille ja takaisin järjestyy!).

Mikäli kiinnostaa, laita minulle yv., niin kerron lisää!
Voikukka7

ViestiKirjoittaja Hilu » Ma Joulu 09, 2013 9:53 am

Hoitohevonen 11-v tytölle Joensuun seudulta

Etsimme 11-vuotiaan tyttäremme kanssa hänelle hoito-/vuokrahevosta. Tarkoituksena olisi päästä puuhaamaan (hoitamaan, tutustumaan, ratsastamaan) yhden hevosen kanssa tiiviimmin pari kertaa viikossa, tunneilla kun hevoset vaihtuvat jatkuvasti, ja samalla toimimaan hevosten kanssa muutenkin kuin vain tuntiratsuina. Tyttö on ratsastanut 4-5 vuotta ja käy säännöllisesti koulu- ja estetunneilla, hoitokurssikin on käytynä. Hevosihminen-äiti (joskus isä tai joku muu aikuinen) olisi läsnä jo kyyditsemisenkin vuoksi. Vuokramaksuna tallityöt, varusteiden puhdistukset yms. toivottuja, mutta pienestä rahasummastakin voidaan sopia.
Hilu

ViestiKirjoittaja Roxanne » To Joulu 26, 2013 7:09 pm

Etsitään vuokra-/hoitoponia tampereen/ruoveden suunnilta. Olen -94 syntynyt maallakasvanut neiti. Aloitin ratsastuksen 12 vuotiaana shettistammalla, jonka kanssa tuli ratsasteltua ja puuhailtua 16-vuotiaaksi asti, kunnes molemmat ikääntyi ja itse kasvoin ponista yli. Sen jälkeen olen säännöllisen epäsäännöllisesti käynyt ratsastustunneilla. Tampereelle muuton jälkeen tunneilla käynti on muuttunut enemmän säännölliseksi. Pituutta minulta löytyy 163 cm ja kiloja noin 50. Tasoltani laskisin itseni puska-/harrasteratsastelujaksi :) kaikki perusjutut osaan ja tallityöt ja evosen hoito luonnistuu oikein hyvin. Etsisin kilttiä pollea jonka kanssa olis mukava puuhailla kaikin tavoin. Haluaisin löytää omistajan ja pollen joille molemmille olisin se sopiva puuhakaveri. Minuun voi ottaa yhteyttä s-postilla osoitteeseen jonna.nykvist94@gmail.com
Roxanne

ViestiKirjoittaja charelia » Ti Helmi 04, 2014 9:05 am

olen 12-13v tyttö ja etsin hoitohevosta tampereen seudulta. Julkisilla pitäis päästä korkeintaan 2km päässä tallista. osaan ihan perusjuttuja mutta hoitaa sitäkin enemmän. olisi plussaa jos olisi ratsastusmahdollisuus! laita sähkärii vikellysfani@gmail.com tai meri.hilliaho@gmail.com
charelia

ViestiKirjoittaja adiliina » Ti Helmi 25, 2014 3:58 pm

23-vuotias opiskelija etsii pitkäaikaista vuokrahevosta pääkaupunkiseudulta, julkisten kulkuyhteyksien päästä. On ollut oma hevonen 13 vuotta, heppa elelee edelleen 31-vuotiaana onnellisia eläkepäiviään kotipaikkakunnallani. Nyt kuitenkin etsinnässä hevonen/poni harrastuskaveriksi täältä etelästä. Haluan kehittyä koko ajan ratsastajana, joten hevosen pitäisi olla väh. HeB-tasoinen ja kenttä löytyä. Teen mielelläni tallitöitä ja haluan ehdottomasti luoda hevoseen luottamussuhteen ja puuhailla muutenkin kuin vain ratsastaen. Omani kanssa meillä on todella tiivis ja läheinen suhde, ja siksi kaipaisin täältäkin pitkäaikaista hevosystävää, jonka kanssa pikku hiljaa tutustua ja rakentaa luottamusta. Tällaisena yhden hevosen ihmisenä jatkuva hevosen vaihtuminen tuntuu hyvin vieraalta. Ota yhteyttä s-postilla, kerron mielelläni lisää itsestäni: johanna.a.kangas@gmail.com. :)
adiliina

ViestiKirjoittaja Daffy » To Maalis 06, 2014 6:50 pm

Hei, olen kohta 14 vuotias tyttö, joka etsii hoitohevosta/-ponia Inkoon lähettyviltä. Olen 177-178cm pitkä ja olen ratsastanut 6 vuotiaasta lähtien (tällä hetkellä olen suorittamassa minihoitomerkkiä tallilla jossa ratsastan). En pyydä maksua siitä että hoidan/liikutan hevosta. (Olisi kiva jos hevosella/ponilla voisi ratsastaa.) Voisin tulla hoitamaan aina pari kertaa viikossa, mutta mielellään aloittaisin vain kerran viikossa. Minulla on vapaata maanantai, keskiviikko ja lauantai (+ joskus myös muutkin päivät). Kulkisin tallille vanhempieni kyydillä, tai jos paikka sijaitsee lähellä niin pyörällä. Toivoisin että hevonen/poni olisi kohtuullisen rauhallinen hoitaa (ja ratsastaa).
Ota yhteyttä sähköpostilla: sina@rautakoura.fi
Daffy

ViestiKirjoittaja Heppahöppänä » Ma Maalis 10, 2014 3:41 pm

Heipparallaa! Olen 14v innokas toisinhevostelija Helsingistä. Olen ratsastanut ratsastuskoulussa 5 vuotta, mutta lopetin touhun viime jouluna. Minulla on ollut iki-ihana hoitohepaa nyt siis joulusta lähtien, mutta hepo on muutamassa pois piakkoin :( En ole onnistunut löytämään mistään lähistöltä hevosystävällistä ratsastuskoulua, joten hoitoheppa on ainoa vaihtoehto olla hevosten kanssa niitä kunnioittaen ja arvostaen. (En siis tällä mitään hippeilyä tarkoita, vaan siis juuri lh-ta ja sellaista vähän hevoslähtökohtaisempaa ja raudattomampaa tyyliä :) ) Eli etsin uutta heppakaveria pk-seudulta. Julkiset yhteydet olisivat tosi tärkeät, kun en autokyytiä pysty joka kerta saamaan.Hevosen/ponin koolla, rodulla, iällä tai millään muulla ei ole väliä. Kokemusta on hieman tempperamentillisemmistäkin hevosista. Voisin tehdä hepan kanssa melkein mitä vaan, harjata, putsata, puunata, maastakäsitellä, temppukouluttaa, siedättää, kävelyttää... Ratsastus ei ole välttämätöntä mutta se olisi ehdottomasti plussaa.

Ota rohkeasti yhteyttä! anni.kauniskangas@hotmail.com :)
Heppahöppänä

ViestiKirjoittaja Maikki » Ke Maalis 26, 2014 11:25 pm

Tarjotaan ahkeralle, tunnolliselle ja reippaalle hoitajalle mahdollisuus hevostella monipuolisesti 1-2 krt viikossa. Olethan toisinhevostelija tai toisinhevostelusta kiinnostunut! On mahdollisuus päästä näkemään, tekemään ja oppimaan kaikkea mahdollista, mitä pienellä kotitallilla tapahtuu. Tehtävistä voidaan sopia tarkemmin, mutta tarjolla on normaaleja tallitöitä, siivousta, putsausta ja puunausta. Hoitajan nimikkohevonen on 15-vuotias liikuntarajoitteinen toipilas, joka tarvitsee rauhallista liikutusta taluttaen, ratsastaen tai ajaen. Hevonen tarvitsee rauhallisen ja määrätietoisen ihmisen, kiltti on, mutta stressaa ja jännittää. Lisäksi on mahdollista osallistua nuoren varsan koulutukseen ja työhevosena kunnostautuneen mölliäisen ratsutukseen. Hoitajan pitäisi pystyä toimimaan hevosten kanssa itsenäisesti ja yhteistyössä omistajien kanssa. Talli on Sastamalassa. Sopii ihmiselle, joka haluaa henkistyä ja herkistyä hevosten parissa, ei kilpailuhenkiselle. Hoitamisesta ei makseta palkkaa, mutta ratsastaa saa hevosen voinnin mukaan.

Yhteydenotot sähköpostiin ostanponin@gmail.com.
Maikki

Seuraava

Paluu Kirpputori