Käyttäjätunnuksen vaihtaminen

Ehdotuksia miten saamme foorumia kehitettyä paremmaksi. Foorumiin ja käyttöön liittyvät kysymykset ja muut foorumin asiat.

Käyttäjätunnuksen vaihtaminen

ViestiKirjoittaja Konna » Ma Syys 24, 2012 1:25 pm

Onko mahdollista enää jälkikäteen?
En ainakaan keksinyt mistä se voisi tapahtua, näyttäisi vähän siltä ettei ole mahdollista?
Konna

Re: Käyttäjätunnuksen vaihtaminen

ViestiKirjoittaja M-H » Ma Syys 24, 2012 3:13 pm

Konna kirjoitti:Onko mahdollista enää jälkikäteen?
En ainakaan keksinyt mistä se voisi tapahtua, näyttäisi vähän siltä ettei ole mahdollista?

Ei ole mahdollista vaihtaa itse eikä ole tulossa mahdolliseksi koska se sotkee helposti vain entistä enemmän foorumia ja viestiketjuja.

Jos ei kovin aktiivisesti ole kirjoitellut niin voi laittaa yksityisviestiä minulle ja siihen minkä uuden tunnuksen haluaa niin vaihdan.
Kuva
M-H
Site Admin

ViestiKirjoittaja Pietiris » Ti Huhti 02, 2013 7:32 pm

Moikka, mulla taasen kävi niin, että olin saanut jopa vastausviestejä, mutta tunnuksillani en päässyt sisään. Vaikka kuinka koitin vanhan tunnuksen salasanaa, ym. se oli varattu. Joten mulla jäi nyt hyvät vastaukset mun viestiin saamatta....
Pietiris

ViestiKirjoittaja M-H » Ke Huhti 03, 2013 9:20 am

Pietiris kirjoitti:Moikka, mulla taasen kävi niin, että olin saanut jopa vastausviestejä, mutta tunnuksillani en päässyt sisään. Vaikka kuinka koitin vanhan tunnuksen salasanaa, ym. se oli varattu. Joten mulla jäi nyt hyvät vastaukset mun viestiin saamatta....

En tajua oikein mikä ongelmasi on. Oletko unohtanut salasanasi, oletko vaihtanut tunnuksesi vai mikä?

Kyllä noita nimimerkkejä ja salasanoja voi vaihdella miten lystää ylläpidon toimesta, eli yv:tä tai mailia mulle. Parhaiten tavoittaa info@hevoskuiskaaja.fi mailista tai sitten yksityisviestinä täältä.
Kuva
M-H
Site Admin

Paluu Kehitysehdotukset ja foorumiin liittyvät kysymykset