Ehdotuksia miten saamme foorumia kehitettyä paremmaksi. Foorumiin ja käyttöön liittyvät kysymykset ja muut foorumin asiat.

ViestiKirjoittaja venjavil » La Tammi 28, 2012 5:57 pm

Okei, heti alkuun myönnän olevani todella tumpelo tietokoneen käyttäjä. :( Minulla ei ole vain peukalo keskellä kämmentä, vaan se koko peukalo puuttuu kokonaan. (kuvainnollisesti siis)
Olen nyt moneen otteeseen yrittänyt lisätä avatar kuvaa. Ladata sitä siis omalta koneelta. Ja jopa useampaa eri kuvaa, mutta en vaan onnistu. Aina kone herjaa oikseleistä vaikka kuva on jo aivan pikkiriikkinen. Osaako kukaan auttaa?

En ollu varma mille alueelle tämä viesti kuuluu, mutta tässä tämä nyt on! :)
venjavil

Re: avatar

ViestiKirjoittaja M-H » Su Tammi 29, 2012 12:10 am

No eipä tämä kehitysehdotuksiin kuulu mutta samapatuo.

100x100 pikseliä on avatarin maksimikoko. Jos sitä isompi niin ei anna lisätä.
Kuva
M-H
Site Admin

ViestiKirjoittaja M-H » Su Tammi 29, 2012 3:28 pm

Muokkasimpa pääotsikkoa joten nyt tämä kuuluu täysin oikeaan paikkaan.
Eli vastaisuudessa foorumia koskevat kysymykset voi laitella tänne.
Kuva
M-H
Site Admin

ViestiKirjoittaja venjavil » Su Tammi 29, 2012 6:02 pm

Kiitos! :)
Sain kuin sainkin tuon kuvan tuonne viimein! :D
venjavil

ViestiKirjoittaja noora96 » La Syys 15, 2012 9:21 pm

ehdotuksena vain.. voisiko tänne laittaa parempia ohjelmia jolla saa kuvia paremmin tänne ynm.? kun nyt tuntuu olevan tosi vaikea laittaa, kun tuo avatar kuvakin piti olla niin pieni, ja kuvia en ole saanut tänne kertaakaan laitettua (?) en sitten tiedä miksei onnistu minun koneella, kaikki kuvat ovat tosi korkea laatuisia ja suurikokoisia niin voisiko olla siitä kyse? eips, muuta.
Elämä on kuin tiimalasin hiekka se pysähtyy ellet käänny ympäri
noora96

ViestiKirjoittaja M-H » La Syys 15, 2012 10:18 pm

noora96 kirjoitti:ehdotuksena vain.. voisiko tänne laittaa parempia ohjelmia jolla saa kuvia paremmin tänne ynm.? kun nyt tuntuu olevan tosi vaikea laittaa, kun tuo avatar kuvakin piti olla niin pieni, ja kuvia en ole saanut tänne kertaakaan laitettua (?) en sitten tiedä miksei onnistu minun koneella, kaikki kuvat ovat tosi korkea laatuisia ja suurikokoisia niin voisiko olla siitä kyse? eips, muuta.

Tuotatuota itse foorumissa ei ole 'ohjelmia' millä tänne saa kuvia tai avatareita varsinaisesti.
Kuvissa ja avatareissa on selvät pikselirajat sentakia, että ei tule kauhean suuria kuvia foorumille jotka vaikeuttavat selaamista.

viewtopic.php?f=4&t=308

Tuossa topic kuvien laittamisesta.
Voit käyttää linkkejä/thumbnaileja ja halutessasi mitä tahansa kuvanhostauspalvelua.
Kuva
M-H
Site Admin

Paluu Kehitysehdotukset ja foorumiin liittyvät kysymykset