Meillä onkin talli tosiaan vaihtunut pari kuukautta sitten ja olen saanut olla erilainen niin paljon kuin haluttaa, niillä metodeilla on junioria viety eteenpäin ja ainakin minä olen tosi ylpeä hevosesta. Eilen sitten yksi kaverini toiselta paikkakunnalta soitti ja kysyi miten hevoseni oli mennyt nyt ensimmäisellä ratsastuskerralla, kerroin ihan rehellisesti, että pysähtyi välillä oikealla takasella potkimaan ilmaan ja välillä myös käänsi päänsä oikealle ja tökki minun jalkaani. Kaverini aikoi soittaa minulle huomenna, eli tänään ja kertoa metodinsa siihen miksi se niin teki ja että minun kuulemma olisi pitänyt ärsyttää hevosta enemmän, että se ois pukittanu kunnolla

Koska kuulemma jos se saisi pukitella tarpeeksi se ei enää tekisi niin. Just. Minä sitten sanoin, etten minä aja sellaista takaa ja että minä luulen sen potkimisen johtuvat niistä haavereista mitkä tässä lähikuukausina on siihen sattuneet (koskettaessa ei ole kipeä, mutta eihän sitä tiedä kun painoakin on selässä jos se välillä juilii?)
ja että kyllä se mielestäni saa kertoa jos johonkin sattuu tai jos jokin ei ole hyvin, otan sen kyllä huomioon. Kaveri sanoi sitten, että "ihan ohimennen vain nakkasin?" Saa nähdä millaisen selityksen tänään sitten saan. Muistutti minua myös, että HÄN on käynyt Kaimion luennolla juuri, että hän tietää kyllä. Kaikki hänen ohjeistuksensa ei kyllä kuulostanut Kaimion suusta tulleilta

Hienoa, että noinkin yksityiskohtaisesti voidaan minua neuvoa ns. maanjuuritasolta, vaikkei ole koko tapausta nähnyt, saatika että olisin kertonut hevosestani paljoa hänelle, hieman pisti ärsyttämään