Tunne hevonen

Kaikki yleinen jutustelu, jauhanta, offtopic

Tunne hevonen

ViestiKirjoittaja Ivus » La Helmi 13, 2010 5:35 pm

Saapiko mainostaa? Nytpä se nimittäin löytyi tämänkin tyären mieluinen hevoslehti; Tunne hevonen. Sanoo olevansa LH-lehti, mutta kelpaa jopa minulle joka en halua missään yhteydessä käyttää tuota termiä (kyllä kaiken hevostelun pitäis olla hevoselle kivutonta ja miellyttävää ilman että sille pitää olla oma termi). Juttuja mm. kuolaimettomuudesta, kengättömyydestä ja vaihtoehtohoidoista. Suosittelen!
Elä hättäile! Ei karhukkaa riehu koko ajan, ne vettää puolukoita välillä.
Ivus

Re: Tunne hevonen

ViestiKirjoittaja Hihii » Ke Maalis 31, 2010 8:11 pm

Ai sellainenkin lehti täällä Suomessa.. Vou, etin heti käsiini 8-) Vaikka en jaksakaan lukea. Jos joku ei ole piirrellyt örkkejä.
Hihii

ViestiKirjoittaja tuulikki » La Marras 06, 2010 5:48 pm

Itse tykkään älyttömästi lehden lukemisen "keveydestä"! En nyt siis tarkoita lehden painoa vaan tekstin ja juttujen kirjoitustyyliä. Niitä on tosi mukava lukea, eivät ole kirjoitettu ihme termistöillä ja pikkupräntillä. Iso plussa siitä!
Luen lehden yleensä iltaisin sängyllä pitkällään ennen nukkumaanmenoa ja hyvät unet saa ;)

Kestotilaaja olen, mielelläni maksan sen hinnan noin mukavasta lehdestä!
Haluan, että sinun on hyvä olla kanssani.
tuulikki

ViestiKirjoittaja rayy » Ti Marras 30, 2010 5:48 pm

Itsekkin tullut luettua muutamaan otteeseen ja joo tosi hyvä lehti ja erottuu muista hevoslehdistä edukseen. Hintaa muistaakseni 7 euroa ja löytyy ainakin joistan pienemmistäkin kaupoista, myös ärrältä on löytynyt. Olen myös kuullut, että jos kirjoittaa lehteen artikkelin niin saisi lehden ilmaiseksi, että innokkaat kirjottelemaan.
I have three words for you. Make it happen.
rayy

ViestiKirjoittaja Peikko » Ti Marras 30, 2010 9:22 pm

Jaa-a,
Olen itse eri mieltä lehden sisällöstä. Useimmat artikkelit ovat kovin pinnallisia ja jopa naiveja, aihepiiri laiskasti kokoonkasattu, kuvat epätarkkoja ja teksteissä luvattoman paljon kirjoitus-tai kielioppivirheitä. Toivoisin todellista paneutumista ja kriittistä otetta, napakkuutta ja kannanottamista. Verrattuna ruotsalaiseen "kollegaansa" jää Tunne Hevonen auttamattomasti jälkeen.
Todella harmi, ehkä aika auttaa?
Listen! Or your tonque will make you deaf. -cherokee saying
Peikko

ViestiKirjoittaja Bessie » Ti Maalis 20, 2012 1:07 pm

Minäkin tykkään ja suosittelen! :)
Bessie

ViestiKirjoittaja Kerppa » Ma Huhti 16, 2012 12:37 am

Myös minua on nyt lehteen tutustuttuani häirinnyt monet kirjoitusvirheet ja osittain myös tietynlainen asioiden pintaraapaisu. Se on totta, että lehti on kohtalaisen miellyttävä lukea, mutta monista jutuista olisi voinut saada lähes samalla vaivalla hieman kattavampia ja syvällisempiä. Tosin jo pelkästään lehdessä julkaistuissa novelleissa tai vastaavissa on tullut itselle mietittävää oman hevostelun arvoista, omasta hevostelutyylistä. Lehti pistää ajattelemaan, siitä iso plussa. Luen myös jatkossa, toistaiseksi kuitenkin itselläni vasta 3:n lehden verran kokemusta tästä lukupaketista. Ehdottomasti kuitenkin tutustumisen arvoinen mielestäni jokaiselle hevostelijalle, koska pistää ajattelemaan.
Ikuinen poniratsastaja ja kahden (tulevan) poniratsastajan äiti, aloittelee toisinhevostelun uutta kierrosta uuden ponin kera..

http://nuorenajaksaa.blogspot.com - blogissa ruoditaan poneilua ja koirien kanssa tekemisiä
Kerppa

Paluu Muu jauhanta