Valmentajaa/apua: Maastakäsittely, sisäänratsastus yms.

Kaikki yleinen jutustelu, jauhanta, offtopic

Valmentajaa/apua: Maastakäsittely, sisäänratsastus yms.

ViestiKirjoittaja Konna » Ma Syys 24, 2012 1:21 pm

Hei,
Kyselen täälläkin, jospa joku osaisi suositella:

Yritän etsiä itselleni pehmeää, osaavaa ja suht. kokenutta henkilöä valmentamaan minua ja nuorta hevostani keski-uudellamaalla.
Kaipaisin maastakäsittelyopetusta ja hieman myöhemmin myös apua hevoseni sisäänratsastukseen (selässä käyty useita kertoja). Haluaisin avustuksella itse sisäänratsastaa hevoseni, mutta yksin se ei varmasti tule onnistumaan..

Itselläni on suhteellisen pehmeä kouluratsastustausta ja edelleenkin minua kiinnostaa kouluratsastus mahdollisimman kevyellä ja pehmeällä tavalla (klassinen suunta?), mutta olen myös avoin kaikelle ja tarkoitus olisikin sitten myöhemmin harrastaa mahdollisimman monipuolisesti hevoseni kanssa (esim. länkkäri on minulle vierasta, mutta siihenkin kiinnostaisi tutustua).

Autattehan, jos teillä vain on suositella jotakin mukavia ja asiansa osaavia henkilöitä!
En välttämättä vaadi kovasti koulutettuja ja kurssitettuja ihmisiä, lasken käytännön kokemukselle paljon arvoa!

Suurkiitos!
Konna

Re: Valmentajaa/apua: Maastakäsittely, sisäänratsastus yms.

ViestiKirjoittaja Konna » To Syys 27, 2012 5:14 pm

Muokattu.
Konna

ViestiKirjoittaja Anna-Maria » To Joulu 27, 2012 6:55 pm

Itselläni on hyvät kokemukset Sillgrenin Teijasta. Oma 4 v lv-tammani oli hänellä viime talvena sisäänratsastettavana ja lähinnä maasta käsin koulutettavana. Teijan sivut löytyvät googlettamalla Hevosen henkäys- nimellä. Hän ei kyllä asu Keski-Uudellamaalla vaan Jämsässä, Hallissa, mutta halusin tuoda sinulle nimen esiin kuitenkin. Hän ottaa vastaan koulutukseen hevosia tilalleen ja pitää myös kursseja eri paikkakunnilla. Katsopa sivuja, jos asia on itsellesi vielä ajankohtainen!
Anna-Maria

ViestiKirjoittaja Konna » Ke Tammi 02, 2013 5:14 pm

Kiitos avusta, täytyypä vilkaista. Tilanteemme on onneksi tällä hetkellä niin onnellinen, että meiltä löytyy kaksikin auttavaa ja erittäin osaavaa 'opettajaa'.
Mutta tässä myös vinkkinä' muille, mikäli samassa tilanteessa olevia on :)
Konna

Paluu Muu jauhanta