Facebook?

Ehdotuksia miten saamme foorumia kehitettyä paremmaksi. Foorumiin ja käyttöön liittyvät kysymykset ja muut foorumin asiat.

Facebook?

ViestiKirjoittaja _lost_ » To Tammi 26, 2012 11:57 am

Hei!
Yritin tässä laittaa foorumille kuvia ja olin aivan liian blondi...
Ihmettelin että onko jotain syytä miksi toisinhevostelijat eivät tahtoisi facebookiin?
Ainoa media jota osaan käyttää...
_lost_

Re: Facebook?

ViestiKirjoittaja Frida » To Tammi 26, 2012 12:17 pm

Saattais muuten olla toimiva idea. Tuo Fb.
Frida

ViestiKirjoittaja tuulikki » Pe Tammi 27, 2012 11:38 am

Facebookista löytyy ryhmä "Kuolaimetta, kengättä, kannuksetta" ja olen käsittänyt, että aika paljon samaa porukkaa pyörii siellä kuin täälläkin..?
Haluan, että sinun on hyvä olla kanssani.
tuulikki

ViestiKirjoittaja M-H » La Tammi 28, 2012 9:22 am

Voihan jokainen tehdä vapaasti mitä ryhmiä haluaa facebookkiin. Minä ja toisinhevostelijat sinne ei ryhmää tehdä. Toki en voi estää jos joku tämänimisen ryhmän sinne tekee.

Siksi olen perustanut foorumin koska täällä on helpompi kontrolloida keskustelua ja sen tasoa ettei mene typeryyksien puolelle. Facebookin rajallisten moderointikalujen yms. takia siellä se on mahdotonta. Lisäksi foorumilla aiheet säilyvät helposti haettavissa. Ne ovat täysin hyviä tietorikkaita aiheita kun kyse hevosista vaikka olisivat 1-2 vuotta vanhojakin. Ihmiset saattavat haluta kaivaa niitä esiin ja lukea/etsiä tietoa eri aikoina elämässään.

Itse lähdin tuolta kuolaimetta/kengättä ryhmästä kun paloi hermo suoraansanottuna siellä jauhamiseen.
Kuva
M-H
Site Admin

ViestiKirjoittaja tuulikki » La Tammi 28, 2012 11:43 am

M-H kirjoitti:Itse lähdin tuolta kuolaimetta/kengättä ryhmästä kun paloi hermo suoraansanottuna siellä jauhamiseen.

Joo, tuo on kyllä totta. Tehdään tikusta asiaa ja ei osata lopettaa "hyvän sään aikaan". Meinasin sanoa, että vähän niinkuin eräällä vihreä-pohjaiselle foorumilla, mutta sen nyt ois voinut käsittää ihan väärin! En siis tätä sivustoa tarkoita, vaan erästä toista "hevosihmisten-mekkaa".
Haluan, että sinun on hyvä olla kanssani.
tuulikki

Paluu Kehitysehdotukset ja foorumiin liittyvät kysymykset