Hyvää uuttavuotta 2011!

Ylläpidon tiedotteet, ohjeet, foorumin säännöt jne.

Hyvää uuttavuotta 2011!

ViestiKirjoittaja M-H » Pe Joulu 31, 2010 8:34 pm

Hyvää uuttavuotta 2011 kaikille toivottaa toisinhevostelijat.net ylläpito

Kiitokset puolestani kaikille foorumilaisille kuluneesta vuodesta. Täytyy myöntää, että itse olen ihan tyytyväinen ollut foorumin kehitykseen ja ennenkaikkea sisältöön. Kävijämäärät ovat olleet tasaisia noin 70-100 uniikkia kävijää päivässä (joista ei siis kaikki rekisteröityjä). Foorumi on pysynyt hyvin 'aisoissa' eikä ole pahemmin tarvinnut käyttäjiä ojentaa. Keskustelun taso on mielestäni hyvää ja ihmiset varmasti uskaltavat kirjoittaa ongelmistaan ja kokemuksistaan tänne paremmin kuin suuremmille foorumeilla joissa vastaanotto on joskus hyvinkin agressiivista.
Olen ylpeä teistä ja saatte olla ylpeitä itsestännekin. Tämäntasoista keskustelua näkee harvalla foorumille (muutkin kuin hevosfoorumit) koko Suomessa!

Pidetään sama tahti yllä niin hyvä tulee.

Muutoksista en osaa vielä sanoa mitään. Vuosi 2010 oli itselleni aika vaikea henkilökohtaisella tasolla joten foorumi oli pitkälti toissijainen. Se mitenkä tästä kehittyy niin vaikea sanoa. Kehitysehdotuksia saa edelleen kirjoitella niille varatulle paikalle.
Kuva
M-H
Site Admin

Paluu Tiedotteet