Hyvää uuttavuotta 2010

Ylläpidon tiedotteet, ohjeet, foorumin säännöt jne.

Hyvää uuttavuotta 2010

ViestiKirjoittaja M-H » To Joulu 31, 2009 4:31 pm

Toisinhevostelijat.net ylläpito toivottaa kaikille hyvää ja onnellista uuttavuotta 2010!

2009 syksy oli perustamishetki Toisinhevostelijat.net foorumille. Tätä ennen olin ajatusta pyöritellyt mielessäni reilusti yli vuoden. Foorumi on ollut nyt muutaman kuukauden pystyssä ja olen itse varsin tyytyväinen alkuun. Tarkoitus on seuraavana vuonna luonnollisesti laajeta hieman ja varmaan pieniä muutoksia tulee myös mutta tällähetkellä näyttäisi siltä, että peruskonsepti on toimiva. Toimivaa siis ei kannata muuttaa. Muutoksina lähinnä kategorioita tms. pientä säätöä. Toki jos keksitään jotain suurempaa joka palvelee käyttäjiä niin ei mikään estä toteuttamasta hyvinkin suuria projekteja kunhan kiinnostusta löytyy ja tekijöitä. Rohkeasti vain kehitysehdotuksia jos tulee jotain mieleen.

Rekisteröitynyt käyttäjäkunta on pysynys suhteellisen pienenä mutta aktiivisena ja ennenkaikkea asiallisena. Uniikkeja kävijöitä sivuilla on päivittäin 70-100kpl. Joulun aikana hieman lukemat tippuivat. Eli moni käy lukemassa foorumiamme mutta ei ole rekisteröitynyt vielä. Tämä on hienoa tietää, että kiinnostusta ihmisiltä löytyy. Kävijämäärät tulevat varmasti ensivuonna kasvamaan huimasti.

Haluan kiittää eräitä henkilöitä ja tahoja jotka ovat omalta osaltaan olleet syynä tämänkin foorumin syntyyn

*Kiitokset teille kaikille jotka olette kirjoitelleet tänne monelta eri näkökantilta. Ilman teitä ei olisi tätä foorumiakaan. Pidetään siis sama meno ensivuonnakin.
*Kiitokset Emilille koodauksesta ja ulkoasusta
*Kiitokset A. ja L. Nevzoroville jotka avasivat silmäni aikanaan.
*Kiitokset Biancalle,Miriamille ja Josaphalle jotka näyttivät, että jos nykyisyys ei miellytä sen voi rakentaa uudelleen itse (foorumi)
*Ennenkaikkea suuret kiitokset vaimolleni. Ilman hänen kannustustaan ja tukeaan en olisi varmasti saanut tätäkään unelmaa toteutettua. Pelkät haaveet kun eivät riitä. Niihin pitää tarttua,uskoa ja toteuttaa!
Kuva
M-H
Site Admin

Paluu Tiedotteet