Magic Brush

Yleinen hevostelualue.

Magic Brush

ViestiKirjoittaja Lintumuori » La Helmi 18, 2012 7:59 pm

http://www.hooks.fi/product.aspx?produc ... Order=DESC

Tuollaiset löysin hööksin sivuilta, olisiko kenelläkään kokemusta että ovatko nuo mitenkään hyviä? Kun itse kyllä kiinnostuin mutta kun maksavat aikasta paljon niin en viitsisi ihan huvikseen tilata.
Lintumuori

Re: Magic Brush

ViestiKirjoittaja miksulife » La Helmi 18, 2012 8:19 pm

Mä tilasin viime viikolla, kun piti joku uutuus ottaa että sai toimituksen ilman postikuluja (säästöä, säästöä... :lol: ) Kerron kokemuksia, kunhan harjat saapuvat. Ainakin elän siinä toivossa että näistä olisi apua sen kaikkein syvimmälle karvaan kertyvän pölyn poistamisessa ja karvanlähdön tehostamisessa.
miksulife

ViestiKirjoittaja Lintumuori » Su Helmi 19, 2012 3:03 pm

Nonni, hienoa hienoa. Olis kyllä kiva saada tietää että ovatko hintansa arvoisia. Kuulostavat ainakin lupaavilta.
Lintumuori

ViestiKirjoittaja miksulife » Ke Helmi 29, 2012 10:08 pm

Noniin. Taikaharjat ova täällä ja täytyy kyllä vähän naurahtaa tuolle nimelle, ei näissä mitään sen kummempaa taikavoimaa tunnu olevan :D Kyllä näillä pöly ja karvat irtoaa ja lisäksi on hyvä selvittää harja ja häntäkin, eli ihan monipuolisia kapistuksia. Veikkaan, että kura-aikaan ovat erityishyviä ja pesuharjanakin aion kokeilla kunhan sinne asti päästään.

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi näitä kolmen pakkauksissa myydään, en huomannut näissä mitään eroa keskenään. Yhdelläkin olisin pärjännyt ihan hyvin. Ja aika kova hinta tuo 6 e/kpl pehmeästä piikkisuasta on, mutta eivätköhän nämä ajan saatossa maksa itsensä takaisin. Kyllä mä pari otin arkikäyttöön ja yhden piilotin kaappiin.

Yksi vähän herkkänahkaisempi puoliverinen tykkäsi näistä tosi paljon ja nautiskeli harjauksesta huuli pitkänä, omani on sellainen mammutti ettei huomaisi eroa vaikka hankaisi pihaluudalla.
miksulife

Paluu Hevostelu yleensä