Flower Hacamore tilaus

Yritykset ja yhteisöt voivat täällä mainostaa/myydä tuotteitaan, palveluitaan sekä tehdä ilmoituksia, tiedonantoja ja esittelyitä.

Flower Hacamore tilaus

ViestiKirjoittaja A-B » Ke Tammi 05, 2011 12:00 pm

Laitan tämän nyt tähän virallisemmin. Eli tänne tai yv:llä viestiä, jos haluaa osallistua noitten kukkasten yhteistilaukseen. Jos saisi noin kymmenen tilausta, niin voisimme alkaa selvitellä hintaa.
A-B

Re: Flower Hacamore tilaus

ViestiKirjoittaja sos-84 » Ke Tammi 05, 2011 5:19 pm

Täällä voisi olla kiinnostusta, ellei tuo provikka mikään mahdoton ole ja jos toimitus onnistuisi tänne pohjoisemmaksikin edullisesti.
Sekin, jos tilaus tulee ensin jonnekkin etelään, sieltä maksan vielä lähetyksen tänne pohjoiseen,+se ekan lähetyksen hinta,+provikka tilaajalle, voi olla halvempi maksaa se 10e lähetyskulut suoraa itse ja ottaa se riski, että saa paskaa paketissa(eli mokaa itse asian...) :roll:
Mielenkiinnolla odottelen miten tilanne kehittyy, 2 paria olisin minä innostunut hankkimaan.
Maalaistyllerö ja "lv-poni" Femina Dahlia -05. Varsoo 2013 orista Rock N Jetset.
http://kuvablogi.com/blog/5069/8/
sos-84

ViestiKirjoittaja sos-84 » Ke Tammi 05, 2011 7:21 pm

sos-84 kirjoitti:Täällä voisi olla kiinnostusta, ellei tuo provikka mikään mahdoton ole ja jos toimitus onnistuisi tänne pohjoisemmaksikin edullisesti.
Sekin, jos tilaus tulee ensin jonnekkin etelään, sieltä maksan vielä lähetyksen tänne pohjoiseen,+se ekan lähetyksen hinta,+provikka tilaajalle, voi olla halvempi maksaa se 10e lähetyskulut suoraa itse ja ottaa se riski, että saa paskaa paketissa(eli mokaa itse asian...) :roll:
Mielenkiinnolla odottelen miten tilanne kehittyy, 2 paria olisin minä innostunut hankkimaan.

Sainpas omalla kirjoituksella aikaan mietintämyssyn päähäni, jonka jälkeen otin itseäni niskasta kiinni ja kävin tekemässä tilauksen itse. Jos postikulut on 10e sieltä tänne kotipostiin, ei se niin paha ole. Äkkiä se sama summa tulee tällä porukkatyylilläkin, kun niitä sitten täällä suomenmaassa lähetellään lisää.
Toivottavasti saatte tilattua kukkaset, ja toivon että itse ymmärsin laittaa oikeisiin ruutuihin rastit. ;) Ainakin tilausvahvistus jo tuli.
Maalaistyllerö ja "lv-poni" Femina Dahlia -05. Varsoo 2013 orista Rock N Jetset.
sos-84

ViestiKirjoittaja A-B » Ke Tammi 05, 2011 8:30 pm

Laskeskeltiin, että perille toimitettuna tulisi maksamaan noin 30-31 euroa, jos olisi kymmenen sitoutunutta tilaajaa. Mietiskelkää olisiko tarvetta :)
A-B

ViestiKirjoittaja tuulikki » Ke Tammi 05, 2011 10:00 pm

sos-84 kirjoitti:
sos-84 kirjoitti:Toivottavasti saatte tilattua kukkaset, ja toivon että itse ymmärsin laittaa oikeisiin ruutuihin rastit. ;) Ainakin tilausvahvistus jo tuli.

Kerro sitten, että onnistutkoitko :D ehkäpä miekiin sitten, kun joku muukin on onnistunu!
Haluan, että sinun on hyvä olla kanssani.
tuulikki

ViestiKirjoittaja sos-84 » To Tammi 06, 2011 12:06 am

tuulikki kirjoitti:
sos-84 kirjoitti:
sos-84 kirjoitti:Toivottavasti saatte tilattua kukkaset, ja toivon että itse ymmärsin laittaa oikeisiin ruutuihin rastit. ;) Ainakin tilausvahvistus jo tuli.

Kerro sitten, että onnistutkoitko :D ehkäpä miekiin sitten, kun joku muukin on onnistunu!

Selvä juttu! Toimin sitten joko hyvänä TAI varoittavana esimerkkinä! :mrgreen:
sos-84

ViestiKirjoittaja annis » Ti Helmi 15, 2011 12:54 pm

Tuolta toisesta topicista lainattu:

annis kirjoitti:Mä asun hollannissa ja tuun parin viikon päästä suomeen. voin kans tuoda jollekin mukanani jos sitten tulee hakemaan helsingistä. :D tai voin laittaa postissa Suomessa (tulee varmaan maksikirjeen hinta?), mutta 10 euron postikulutkin on aika halvat jos tavara lähetetään täältä asti. :)

p.s. liittyy siis noihin kukkasiin joita ihmiset halusi tilata, en nyt oikeen jaksanu lukea että saitteko ne jo tilattua vai ei ;D

muok // suosittelen kyllä sittenkin tilaamaan suoraan Suomeen. Tulee paljon halvemmaksi. postikulut on siis 10 e per lähetys, myös jos tilaa kimpassa, eli kukkasten määrä ei vaikuta lähetyksen hintaan. Postikulut hollannin sisällä on 6 e eikä tuo kauppa ole meidän lähellä... Katsoin myös että kyseisellä nettikaupalla on myös KvK-numero, joka tarkoittaa että kyseessä on luotettava nettikauppa. :) Niinkuin nuo hollantilaiset kaupat nyt yleensäkin on... Täällä nettishoppailu on aika suosittua. :D
annis

Paluu Ilmoitukset yrityksiltä ja yhteisöiltä