Etsitään hoitajaa/hoitohevosta

YKSITYISILLE ihmisille tarkoitettu osta/myy/vaihda palsta. Tavarat, tarvikkeet, eläimet jne.

vuokraaja löytynyt

ViestiKirjoittaja maari » Ma Huhti 07, 2014 2:11 pm

En tiedä, miten ilmoituksen olisi voinut poistaa... ylläpito voi poistaa tämän!
Viimeksi muokannut maari päivämäärä Ti Kesä 10, 2014 11:26 am, muokattu yhteensä 2 kertaa
maari

Re: Etsitään hoitajaa/hoitohevosta

ViestiKirjoittaja MiaMy » Ke Huhti 09, 2014 8:23 am

Etsin hoitajaa!

Lempäälän Kuljussa (Ideaparkille 2 km, Kuljun kartanolle reilu kilsa) olisi kaksi hevosta vailla hoitajaa, maastakäsittelijää, rapsuttajaa ja ratsastajaa. Tallivuoroihin pääsisi täällä myös osallistumaan, eli ihan kaikkia hevosteluun liittyviä tehtäviä pääsisi tekemään.

Etsinnässä rauhallinen ja luotettava ihminen, joka viihtyy hevosten parissa ja nauttii niiden kanssa touhuamisesta. Myös jossain määrin kokemusta hevosten käsittelystä ja vähintään 13 ikävuotta toivoisin. Ratsastus ei ole meillä se tärkein juttu, vaan läsnäolo ja kommunikointi hevosten kanssa. Toki saa liikuttaakin jos taidot riittävät, varsinkin jos
tallivuoroja haluat tehdä, niin silloin ratsastusta olisi "vaivanpalkkana".

Meillä on 5 hevosen siirtotalli hienolla paikalla ja lähellä asutusta. Maastoon pääsee kotipihasta ja pihassa on oma valaistu kenttä. Bussipysäkki noin reilun kilsan päässä.

Molemmat kilttejä, herkkiä ja sosiaalisia. Toinen ratsutamma 9v. Sk. 150cm maastovarma ja todella mukava ratsu, jolla myös pidemmät ihmiset voivat ratsastaa ja toinen hieman sirompirakenteisempi 4 v. täyttävä nuori neiti, jolla ratsunoppeja hiljalleen opetellaan. Sk. 145cm.

Laita viestiä jos kiinnostuit.

aavalaakso@gmail.com
MiaMy

ViestiKirjoittaja aino ja inka » Pe Huhti 25, 2014 11:43 am

LIIKUTUSPONI HAUSSA KAHDELLE NUORELLE HEPPATYTÖLLE:

Moi! :) Täällä kirjoittelee 13v tyttö Ylöjärveltä.
Etsin liikutusponia minulle ja pian 12v täyttävälle siskolleni.

LISÄTIETOA MEISTÄ:

Minä:
Olen nimeltäni, Aino, ja ihan hulluna heppoihin! Käyn tunneilla kerran viikossa, mutta se ei riitä lajista näin innostuneelle ! :D Tasoni on HEC.
Kerron nyt miten minulla menee:
( ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ = Täydet pisteet )

KÄYNTI - ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
RAVI - ♥ ♥ ♥ ♥
LAUKKA - ♥ (ensimmäisiä laukkojani vasta harjoittelen ;))

PAINONI: 43 kg
PITUUTENI: 152cm

MUUTA: Olen innokas ja reipas hevostelija. Kokenut olen paljon, ja kokemaan paljon tulenkin :) Olen 100% säänkestävä, ja luotettava. Olen enemmän PONIEN puoleen, mutta hepatkin menee aivan yhtä hyvin :)

Inka:

On nuori kokenut 11v tyttö. Tasoltaan HEC/HEB. Käy myös tunneilla :)

Miten Inkalla menee:
(♥♥♥♥♥ = täydet pisteet)

KÄYNTI - ♥♥♥♥♥
RAVI - ♥♥♥♥
LAUKKA - ♥♥♥♥♥

PAINONI: 29-35kg
PITUUTENI: 146cm (?)

MUUTA: On innokas, säänkestävä, luotettava. Kokenut kaikenmoista. Väistöt, Avot, Sulut (joetnkuten), ja hepan muotoon laittaminen onnistuu. Hyppää 70cm.

MUUTA MEISTÄ: Maksamme mieluiten Tallitöitä tekemällä, niitä saa meille runsaasti antaa, koska oikastaan tykkäämme niiden tekemisestä. Voimme käydä liikuttamassa poniasi 1-2 kertaa viikossa, kesälomaisin joskus saattaa onnistua jopa 3 kertaa viikossa, kunhan vain omistajalle käy ;) . Tykkäämme maastoilla, kärryttelyä harjoittelemme vasta.
(LISÄTIETOJA SAA KYSYÄ SITTEN VIESTILLÄ JOS TARVITSEE ;) )

Ponisi tulisi olla:
(Miltei kaikesta voidaan joustaa :D )

- Säkäkorkeudeltaan 125-160cm
- Kiltti ja lapsiin tottunut
- Pysyy käsissä aloittelijallakin (YLEENSÄ SIIS)
- Ei ole ottanut tavakseen ryöstellä, päästellä, pukitella, hyppiä pystyyn, purra/näykkiä. (TOKI YMMÄRRÄMME ETTE JOKA IKINEN HEVONEN TEKEE TEMPPUJA JOSKUS)
- PONI mieluiten siis ;)
- Maastovarma/liikennevarma
- Mieluiten päälle 10v
- "luottoratsu" (MIELUITEN SIIS) ( EI PAKKO :D )
- Kestävä (kestää 2 h treenit)

Toivomuksiamme:
- Saisimme kuvata poniasi ja julkaista kuvia mm. Facebookissa, Youtubessa, ja Blogeissamme
- Kenttä olisi + mutta ei mitenkään pakollinen
- Talli ( karsina sisätiloissa) olisi + mutta ei mitenkään pakollinen

Terkkuja sinne T. Me tytöt :) ! PS . toivottavasti löytäisimme pian jonkun

Puh: 0451736633
Sähk: ainonratsastus@gmail.com

PPS. mieluiten lähettäisitte viestiä puhelimitse :)
aino ja inka

ViestiKirjoittaja Shadin » Su Touko 25, 2014 11:06 am

Meillä olisi Parikkalassa 4 vuotias suurehko lämminverinen tamma joka etsii kokenutta ja rauhallista ratsastajaa pari kertaa viikossa ratsastamaan kentällä ja/tai maastossa. Tamma omaa erittäin vahvan oman moottorin ja on oppinut perusasiat mutta raakuutensa ja säpäkkyyden takia vaatii osaavan ratsastajan. Oma aika on kortilla jo kahden muun nuoren hevosen ja perheen kanssa. Tamma on valmennettu 3 vuotiaaksi asti ravurina mutta viime kesänä loukkaantuneen jalkansa vuoksi aloitettu ratsuna työskentely ja hevonen tuntuu tykkäävän tästä hommasta enemmän.:) Jalan vuoksi esteitä ei voi hypätä mutta muuten ratsastuskäytön on kestänyt hienosti.

P.044-930 64 91 tai villikissa_83@hotmail.com
Shadin

ViestiKirjoittaja Koo » La Elo 02, 2014 4:07 am

Kaksi ponia Haukiputaalla (vajaa 20km Oulun keskustasta pohjoiseen) ovat valmiina tarjoamaan hevostelumahdollisuutta sellaiseen haluaville! Ponit asuvat Virpiniemessä josta lähin bussipysäkki reilun neljän kilometrin päässä.

Molemmat ovat yli 140-säkäisiä, 14-vuotias suomenpienhevostamma ei ole omani ja sen kanssa puuhailu rajoittuu kärryillä istumiseen, harjaamiseen tm. 18-vuotias ratsuponiruuna on ollut omani viimeiset 8 vuotta, superluotettava otus jolle kaipailisin kuskia maastoreissuille -se tulee vaikka pitkin ohjin tasan samaa vauhtia tamman perässä, ihan loistava maastomopo ajatusten nollaamiseen! Ruuna on täysipäiväisesti raudaton, molempia käsitellään pehmeitä arvoja kunnioittaen ja samaa vaadin hoitajiltakin. Ruunan kanssa saa myös tutustua maastakäsittelyn saloihin, se osaa joitain temppuja ja lisää saa opettaa, mutta ainakaan aluksi ei tallilla saa käydä ilman että olen mukana -ruunalla on huono tausta ja en halua kenenkään nollaavan vuosien saatossa aikaansaamaani tietämättömyydellään. Luottamuksen kasvaessa esimerkiksi lomahoidot viikonlopun yli tm ovat kuitenkin mahdollisia. Ruunalla on melko köyhä lihaksisto ja turhan paljon painoa muuten, joten ratsastajan ehdoton painoraja on 65 kiloa.

Myös muita hevosia tallilla joita saa kanssani hoitaa, ja teen paljon aamu- ja iltatalleja joihin saa tulla avustamaan.

Yhteyttä voi ottaa Facebookissa (kannattaa lisätä ensiksi kaveriksi ja sen jälkeen laittaa viestiä asetusten vuoksi) tai sähköpostilla ollila.reetta@gmail.com
Allekirjoituksessani linkki blogiini, josta meidän elämään voi tutustua mikäli jotakuta kiinnostaa puskapalleroita tulla hoitamaan!
Viimeksi muokannut Koo päivämäärä Ke Syys 17, 2014 1:20 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Koo

ViestiKirjoittaja AinoLovesHorses » Su Elo 03, 2014 2:42 pm

Hei!

Täällä 13 vuotias tyttö Ylöjärveltä, etsii hoitohevosta Ylöjärven lähimaastoilta, tai itse Ylöjärveltä :)

Ratsastuksessa tasoni on HeC, hoitaessa osaan perusjutut (en mitään kengittämistä yms)

Saatan kuitenkin joskus tarvita apua joissakin pikkujutuissa, koska en ihan kaikkea muista/tiedä.

Ratsastaa osaan perusaskellajit, laukkaan istuminen on vielä hieman hankalaa, mutta pian sen varmasti opin, ratsastanhan kuitenkin kerran viikossa tunneilla ratsastuskoulussa :) Joten kokemusta erilaisista hevosista on :)

Hypännyt olen vain kavalettejä ja puomeja mennyt kaikissa askellajeissa, joten mitään 50cm korkeampaa en voi vielä lähiaikoina hypätä.

Hoitaa siis hevosen osaan. Harjaaminen sujuu, kaikilla harjoilla ja oikealla tekniikalla. Kaviot osaan ottaa, harjaa ja häntää siistiä ja laitella, kavioiden huoltoon en ole vielä päässyt mutta perus letkupesu ja sellainen onnistuu, ellet halua opettaa kavioidenhuoltoa :D ... Hevosen pesu onnistuu, saatan vain kysellä välillä mitä tehdä sen jälkeen ja miten hevosesi tulee pestä. Osaan loimittaa, satuloida (saatan ensimmäisellä kerralla vähän kysellä että mihinkä kohtaan ja kuinka kireälle, koska olen tämmöinen huolehtija), suitsia osaan, ja suojien laittaminen sujuu, ensimmäisellä kerralla pinteleissä voisi vähän auttaa koska en ole niitä koskaan kokonaan itse laittanut.

Eli suurinpiirtein kaikki onnistuu!

Ratsastamismahdollisuus ei ole pakollinen, mutta olisi kiva saada liikuttaa hevosta edes jollakin tavalla. Sekään ei ole pakko!

Nyt kerron hieman mitä hakisin, eli:

- Yli 120cm, alle 160cm olisi sopiva koko :)

- Ei pukkikonetta, mutta satunnaiset jekut eivät haittaa, kunhan ei kuulu perusluonteeseen tämä temppuilu :)

- Ihmisystävällinen, ei liiskaa, tallo, tai muuten satuta, ainakaan tahallaan :)

- Tallilla olisi kiva olla kenttä, jolla pystyisin treenaamaan ja liikuttamaan paremmin, ei pakko!

- Maastot olisi turvallisia, mutta ei pakko olla mitään metsämaastoja, en ole paljoa muutenkaan maastoilua harrastellut!

- Saisin apua yleensä tarvittaessa, ettei vaadittaisi heti 100% itsenäisyyttä ja yksin pärjäämistä.

Siinä oli "ehdot" , joista voi toki luistaa, kohtuuden kanssa!

Kiitos jo etukäteen jos joku viitsi edes lukea koko tekstin :D !

Yhteydenotot YV:llä :)

- Aino
AinoLovesHorses

ViestiKirjoittaja elluuo » Ma Elo 18, 2014 3:45 pm

Heippa, täällä kirjottelee 15vuotias tyttö turusta ! Tarjoaisin hevosen/ponin liikutusta tai karsinansiivoamisia , heinien antamista tai muuten vain silittelyä ja harjailua :-) Itse olen aina nauttinut hirveästi hevosten kanssa ja olen aika pienikokoinen mutta osaan käsitellä hevosia jo 7vuoden takaa ja nyt vailla hevosten kanssa oleilua ja matkarahaa espanjaan kaverini kanssa :)

Jos kiinnostuit edes hieman ota kiitos yhteyttä pikaisesti numeroon : 0442111201 !!

Hinta: 10€
elluuo

ViestiKirjoittaja Hannah » Pe Syys 12, 2014 3:56 pm

Hei,

Olen hevosihminen täältä Turusta!

Hetki sitten muutin tänne Turkuun koiran ja avopuolisoni kanssa hieman pienemmästä citystä (noh, lahdesta..). Arki on alkanut rullaamaan oikein sujuvasti ja palvelut, kulmat, lenkkimaastot ovat tulleet tutuiksi. Liikkuminen on sujuvaa julkisia käyttäen ;)

Olen täältä etsinyt itselleni sopivaa ja mukavaa tallia, missä pääsisi hevostelemaan eli juuri harjailemaan ja rapsuttelemaan. Tallityötkään eivät ole pahitteeksi. En vaan vielä ole löytänyt sopivaa tallia, tai tallia minne uskaltautuisin pällistelemään randomina.. Noo joo, kaikkihan meistä on joskus alottanut uudella tallilla ja siitähän se on sitten lähtenyt. Ei se vaan ole niin yksinkertaista, että menis vaan. Ainakaan minulle. Talleilla on aina oma käytäntönsä :)

Oiskos täällä ketään, joka käy tallilla ja kaipais sinne seuraa? Kävis joko ratsastelemassa, hoitamassa heppoja, olisi vuokrapolle, tai oma. Kaikki vaihtoehdot ovat avoinna! Minulla on kova kaipuu ja into päästä tallille fiilistelemään ja puuhailemaan heppojen kanssa, ratsastus kiinnostaa toki aina mutta ei se ole välttämätöntä. Olisi mahtavaa päästä tallimaailmaan jälleen sisään!

Olen valmistunut hevostenhoitajaksi vuonna 2011 Asikkalasta. Melkeinpä koko lapsuuden olen pyörinyt tallilla ja hoidellut heppoja, satunnaisesti ratsastellen. Opinnoissa pääsinkin sitten oikeasti hoitamaan hevosia, tekemään tallin arkea ja kokemaan, näkemään paljon hevosalasta. Kävin jenkeissä, erilaisilla messuilla suomessa, tutustuin ravitallin toimintaan sekä hevoskasvatukseen. Elin siis täyttä hevoselämää, täysillä!

Opintojen jälkeen mahdollisuuteni hevosteluun olivat mitättömät.. Ei ollut sopivaa tallia, hetkeksi pääsin heppailemaan mutta se jäikin sitten siihen.. Sisimmässäni on suuri aukko, joka kalvaa, elämästä puuttuu se jokin. Alkuu yritin korvata sen kaikella muulla, harrastelin, tein koiran kanssa kaikkee, tein töitä jne jne.. Mutta, eiköhän jokainen hevosihminen sen tiedä, että kun on kerran ollut hevosihminen, niin kaipaa aina hevosten pariin.

Opinnäytetyöni tein ihmisen ja hevosen välisestä vuorovaikutuksesta. Olen sen kautta oppinut ymmärtämään hevosia paremmin, ja hevosymmärrys sekä herkkyys ovat minulla hallussa.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä, te turkulaiset hevosihmiset, jos kaipaatte apua ja seuraa hevosteluun!

Terkuin

Hannah

lehtinen.hanna92@gmail.com
Hannah

ViestiKirjoittaja siirappisiili » Ti Syys 16, 2014 5:07 pm

Hei, 21-vuotias nainen etsiii Oulun seudulta hevosystävää ja samalla samalla tavalla ajattelevaa seuraa. Hevostellut olen 9-vuotiaasta asti ja opiskellut hevostenhoitajaksi, viime aikoina kuitenkin harvemmin kun ei tahdo löytyä oikeanlaista paikkaa. Mielellään yhteyttä sähköpostiin jos haluaa kaveria tallihommiin ja hevosten hoitoon :) laura.kemppainenn@gmail.com
siirappisiili

ViestiKirjoittaja Lissu » Ke Syys 17, 2014 8:58 pm

32-vuotias porilainen nainen etsii hoitohevosta/-ponia joko Porista tai sen lähettyviltä.
Olisin halukas harjaamaan, putsaamaan kavioita, tekemään tallitöitä jne. Paremmin tutustuttuani hevoseen/poniin ratsastaminenkin voisi tulla kyseeseen.

Olen ehdottoman luotettava, eläinrakas ja joustava.

Joten hevosen-/poninomistaja Porista tai sen lähettyviltä, otahan rohkeasti yhteyttä!
Lissu

ViestiKirjoittaja cherrycat » Ma Loka 27, 2014 4:10 pm

Heippa! Kaksi täysi-ikäistä pitkäaikaista ystävystä pk-seudulta etsii vuokrahevosia, hoitohevosia tai tallihommia.
Kaikenlaiset diilit ovat tervetulleita ja voidaan yhdessä miettiä ja sopia molempia osapuolia miellyttävä diili. Ilta- ja aamutallin teosta on kokemusta, samoin hoitohevosista niin kisahevosista kuin harrastehepoistakin sekä itsenäisestä ratsastuksesta. Ainoat vaatimukset on, että tallille kulkee jonkinlaiset julkiset. Pieni kävely ei haittaa. Kovin kummoisia ratsastajia emme ole, mutta oikein mielellämme maastoilemme ja/tai hömpöttelemme itsenäisesti kentällä. Tunneillakin voidaan käydä. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää! ejhevoset@gmail.com
cherrycat

ViestiKirjoittaja Henuli » Ti Tammi 20, 2015 5:28 pm

Etelä-pohjanmaa,teuva

6 kappaletta hevosia etsii hoitajaa/hoitajia.
Ratsastaa saa niin paljon kun haluaa, mutta myös tallihommat ja muu hevosten kanssa touhuaminen
Pitäisi kiinnostaa. Hevosilla mennään raudatta ilman poikkeuksia.
Henuli

ViestiKirjoittaja smarge » Su Huhti 26, 2015 9:04 am

Sastamalassa, Suodenniemellä olisi 18v. tamma vailla liikuttajaa/puuhastelijaa 1-2 kertaa viikossa. Tamma on toipunut hankoside vammasta ja nyt koitetaan kohottaa taas kuntoa. Kenttää ei ole joten jos rento maastoilu kiinnostaa niin ota yhteyttä! Tamma on 170cm joten käy myös pidemmille ratsastajille.
smarge

ViestiKirjoittaja PikkuPoni » Ma Kesä 08, 2015 6:15 pm

Olen seitsemän vuotta ratsastusta säännöllisesti harrastanut 15v tyttö Ulvilasta. Ensimmäisen vuoden westerniä ja siitä eteenpäin klassista ratsastusta. Etsin vuokrahevosta Porin seudulta. Kuljen vanhempien kyydillä tarvittaessa.

Etsin hevosta jonka kanssa pääsisi kehittymään etenkin sileällä, esteetkin onnistuvat. Olen 150cm pitkä, joten hevosella olisi hyvä olla säkäkorkeutta noin 130-160cm. Esteillä ei ole juuri merkitystä, mutta sileällä hevosen olisi oltava HeB tasoinen.

Tykkäisin ratsastuksen lisäksi myös työskennellä hevosen kanssa maastakäsin (pyöröaitaustyöskentely onnistuu, maastakäsintyöskentely sekä naruriimun, että kapsonin kanssa tuttua) ja todella hienoa olisi jos sen kanssa voisi päästä käymään pienissä kisoissa, tämä ei kuitenkaan mikään vaatimus.

Laita yv:tä jos sinulla voisi olla sopiva hevonen :)
PikkuPoni

ViestiKirjoittaja Kuutar~ » Ti Loka 06, 2015 8:08 pm

Hei

Täällä eläinrakas, aikuinen ihminen vailla hevosystävää Uusimaan suunnalla. Etsin sellaista paikkaa jossa voisin rauhassa ja monipuolisesti tehdä juttuja hevosen kanssa. Pitkä historia hevosten parista ja vuosia etten ole selässä ollut, mm. selkävamma ja on taidot sekä oma henkinen puoli esteenä. Kovasti tahtoisin taas ratsaille eli etsin rauhallista paikkaa, mentoria/ hevosta jonka kanssa päästä juttuun. Omia hevosia ollut vuosien varrella omassa pihassa ja hoitanut työkseni hevosia mutta nyt sellainen vaihe elämässä etten ole ollut hevosten kanssa tekemisissä vuosiin. Olen valmis auttamaan mutta en etsi hoitajan paikkaa vaan henkistä paikkaa jossa voisi rakentaa yhteyden hevosen kanssa ja samalla auttaa tallinomistajaa missä apua tarvitaankin.

Minulla on paljon ikäviä asioita menneessä jotka puskee henkisesti yli. Oman hevoseni poismentyä olen ollut kuin tyhjä kuori joka ei tiedä paikkaansa..
Tuntuu etten tiedä miten löytäisin sopivan paikan/ihmisen tai hevosen mutta jos joku siellä jossain on etsimässä tämmöistä niin laita viestiä.

:? :)
Kuutar~

Hoitaja tarjolla!:)

ViestiKirjoittaja Annielina98 » Ke Touko 18, 2016 7:26 pm

Moikka!
Täällä olisi 17, kohta 18 vuotias opiskelija vailla hoitohevosta. Kokemusta löytyy hevosista parin kolmen vuoden ajalta, mutta nyt on ollut taukoa. Minulla on myös hoitohevosen omaamisesta kokemusta! Olen rauhallinen, iloinen ja ahkera ja aina valmis oppimaan uutta. Asun siis Helsingissä, joten hoitohevosen olisi kiva olla Helsingissä, Vantaalla tai Epoossa. Ehtisin noin kertaan viikossa hoitamaan ja liikuttamaan hevosta. Olen 175 cm pitkä, joten hepokaan ei voi kauhean pieni olla..:) Olen pitkään jo toivonut hoitohevosta, eli jos on tarvetta hepan hoitajalle, niin laita viesti numeroon 050 4366625.
Hyvää kesää hevostelun merkeissä! :)
Annielina98

ViestiKirjoittaja Bessie » Pe Elo 19, 2016 10:42 pm

ETSIN hoitoapua..
Etsinnässä pienikokoinen ihminen joka haluaisi käydä hoitamassa hevostani, ja liikuttamassa käynnissä (taluttaen & ratsain), noin kerran viikossa (joskus mahdollisesti tarve lisäpäiville jos olen reissussa tm.). Olen itse hevosen painorajan ylärajalla joten siksi liikuttajan pitäisi olla mielellään kevyt, alle 60kg, pieni aikuinen tai lapsi/nuori. Mikäli olet alaikäinen, olisi hyvä, että mukana olisi joku aikuinen, sopii siis hyvin vanhemman ja lapsen yhteiseksi heppailuksi, jommallakummalla tällöin oltava jonkinlaista kokemusta hevosista: peruskäsittelytaidot ja silmää lukea eläimen eleitä ja mielentilaa. Hevostani käy jo hoitamassa tällainen äiti-tytär-hoitoapu, mutta tarve olisi toisellekin viikonpäivälle.

Toivon sinulta eläinrakkautta, rauhallisuutta, ehdotonta luotettavuutta ja tunnollisuutta. Toivon että nautit kaikenlaisesta hevosen kanssa olemisesta. Mikäli ensisijainen kiinnostuksen kohteesi on ratsastus, et ehkä viihdy tässä ”tehtävässä”, vaikka myös ratsastamaan pääsee.

Hevonen on 20-vuotias pieni 149cm lämminverinen ruuna, sympaattinen ja kiltti, herkkä ja rauhallinen. Harrastamme pääasiassa kuolaimetta ja kengättä (nykyään olen kengittänyt talveksi ja ajaessa käytän itse kuolainta). Hevosen hoitoon kuuluu harjausta, ruokien laitto, hevosen liikutus käynnissä, ensisijaisesti taluttaen, välillä ratsastaen, valaistulla kentällä tai maastossa, tarpeen mukaan jalkojen kylmäys ja venyttely, sekä pientä varustehuoltoa. Talli sijaitsee Joensuun Iiksenniityllä, tietääkseni sinne ei kulje julkisia kulkuvälineitä.

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää. On tarkoitus, että kävisimme ensin yhdessä useampia kertoja. Jos homma tuntuu sujuvan molemminpuolin niin sitten jatkossa sovittaisi jokin arkipäivä itsenäiseksi hoitopäiväksi. Tällä hetkellä toiveissa olisi hoitaja maanantaille, mutta myös ti tai ke sopisivat. Viikonlopuksi ei yleensä ole tarvetta.Kuva
Bessie

Edellinen

Paluu Kirpputori