Tukeva satula maastoiluun

Yleinen välinekeskustelu tänne. Myös kuolaimet ja kengät.

Tukeva satula maastoiluun

ViestiKirjoittaja Warda » Su Loka 04, 2015 10:52 pm

Mitä suosittelisitte satulaksi maastoiluun? Pahan tippumisen jälkeen olen tullut aremmaksi maastossa ja haluaisin satulan, joka pitää minut kyydissä :D Nykyisessä rungottomassa satulassa on aika huteraa istua. Mietin jo lännen satulaakin, kun siinä on se etumuhkula tukemassa. Lähinnä haluaisin helpotusta sellaisiin tilanteisiin, joissa hepo vähän säikähtää ja tekee äkkipysähdyksen tai pienen sivuloikan. Pukkeja ja ryöstämisiä täällä ei tapahdu :)
Warda

Re: Tukeva satula maastoiluun

ViestiKirjoittaja Warda » La Loka 24, 2015 9:12 pm

Onpas tämä kuollut foorumi nykyään :o
Warda

Re: Tukeva satula maastoiluun

ViestiKirjoittaja M-H » Su Loka 25, 2015 10:23 am

Ohan se, foorumit melko kuollutta tekniikkaa nykyisellään kaikkinensa. Miettinyt tämän alasajoakin mutta toisenkautta onhan tuolla hyvää arkistoitua tietoa paljon.

Nykyisin tuntuu kaikki keskustelu olevan sosiaalisessa mediassa jossa sitten käydään samat aiheet läpi aina uudestaan ja uudestaan koska tieto ei mitenkään arkistoidu järkevästi. Ehkäpä se sitä nykypäivää sitten on.

Mitä itse aiheeseen tulee niin western satulat on just hyviä perussatuloiksi ihmisille jotka tykkäävät, että on hieman jotain josta hakea tukea äkillisissä tilanteissa tms. Itse aina tykännyt enempi western satuloista kuin englantilaistyyppisistä.
Kuva
M-H
Site Admin

Paluu Välineet