Bbiden kokeilu...

Erilaisiin kuolaimettomiin välineisiin keskittyvä keskustelu. BB, sidepull, hackamore, bosal, cordeo jne.

Bbiden kokeilu...

ViestiKirjoittaja Misslich » Ti Marras 16, 2010 9:53 pm

...
Viimeksi muokannut Misslich päivämäärä Pe Marras 19, 2010 3:08 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Misslich

Re: Bbiden kokeilu...

ViestiKirjoittaja Piia » Ke Marras 17, 2010 2:42 pm

Ihan alkuun sanon että itselläni ei juurikaan BB-suitsista ole kokemusta, mutta sanoisin kuitenkin että anna ponillesi aikaa tottua uusiin suitsiin. Mikäli sitä on ennen ratsastettu kuolaimilla ja nyt bb:llä niin onhan se melkoinen ero... Maltti on valttia! Jos vain saat pitää tallin omistajan bb:tä lainassa niin minä ainakin kokeilisin muutaman viikon ennen kuin heittäisin kirveen kaivoon... Taivutuksia yms. ahkerasti vain :D

Eilen kokeilin pikku ponipirpanallani bb-mallisia suitsia (ei siis aidot) ensimmäistä kertaa. Rassukka oli niin hämillään että pidättäessä pyöri vain ympyrää :lol: Harjoitukset siis jatkuvat meilläkin.. :)

Onnea totutteluun :D
Jos puhut eläimille, ne puhuvat sinulle ja opitte tuntemaan toisenne. Jos et puhu niille, et opi tuntemaan niitä. Mitä ei tunne, sitä pelkää. Sen mitä pelkää, haluaa tuhota. -Intiaanipäällikkö Dan George-
Piia

Re: Bbiden kokeilu...

ViestiKirjoittaja Misslich » Ke Marras 17, 2010 6:24 pm

ääh. Joo, mä vaan lannistuin aluksi niin (: Mutta mua mietityttää vielä se kun ponillani saattaa olla selässä jotain O_o ja on kaikkea muuta hämmentävää. Ehkä tämä tästä ;)
Loputon on tieni kun yksin sen kuljen ja sydän on kiinni, sen suudelmiin suljen...
Misslich

Paluu Kuolaimettomuus