Kuolaimettomuus

Erilaisiin kuolaimettomiin välineisiin keskittyvä keskustelu. BB, sidepull, hackamore, bosal, cordeo jne.

Kuolaimettomuus

ViestiKirjoittaja M-H » Pe Marras 06, 2009 3:58 pm

Osion tarkoitus ei ole aivopestä ihmisiä kuolaimettomuuteen vaan keskustella asiallisesti erilaisista kuolaimettomista vaihtoehdoista

Miksi tälläinen osio foorumille joka nostaa selvästi tietyn tyylisuunnan tai ajatusmaailman omaavat erilliseksi juokokseen?

Vastaus on hyvin yksinkertainen. Minulla on hieman oma lehmä ojassa asian tiimoilta ;)
Olen käsittääkseni ainoa suomalainen (asian saa korjata jos löytyy muitakin) joka on allekirjoittanut BBAC (Bitless Bridle Associate Clinician) sopimuksen jossa sitoudun kertomaan kuolaimettomuudesta ja varsinkin Bitless Bridle tyylisten kuolaimettomien eduista. Olen myös täten sitoutunut antamaan tietoa asiasta kiinnostuneille, vastaamaan kysymyksiin ja levittämään muutenkin hevosystävällisiä vaihtoehtoja.
Itse henkilökohtaisesti olen luonnollisesti täysin kuolaimettomuuden puolella joten mielipiteeni eivät tässä asiassa ole varmasti objektiivisia. En kuitenkaan tuputa ja pakkosyötä ihmisille omaa näkemystäni. Kiinnostuneille annan tietoa parhaan kykyni mukaan.

Kyseessä on siis ns. BB suitset eli kuolaimettomat jossa menee remmit ristiin leuan alta joihin sitten ohjat kiinnitetään.

Asiasta voi kysellä lisää täällä foorumilla, yksityisviestillä tai maililla.
Kuva
M-H
Site Admin

Paluu Kuolaimettomuus